Bank Pekao i SkyCash łączą siły w aplikacji PeoPay

0

Rynek mobilny — model free to play

SkyCash to aplikacja, która regularnie ułatwia mi życie jeśli chodzi o oszczędność czasu i niepotrzebne nerwy. To pierwsze zdarza się najczęściej gdy omijam ogromne kolejki do kas biletowych na dworcach. Jeśli chodzi o nerwy, podczas załatwiania spraw w centrum miasta, nie muszę już martwić się o to, że przekroczę opłacony czas parkowania. Nic dziwnego, że podobne rozwiązania chcą oferować swoim klientom inne firmy powiązane z finansami i zarządzaniem pieniędzmi. I nie mam tu tylko na myśli fintechów. Właśnie dotarły do nas informacje o tym, że Bank Pekao nawiązał współpracę ze SkyCashem. Już niedługo użytkownicy PeoPay będą mogli skorzystać z płatności za usługi transportowe.

W kilka miesięcy od udostępnienia klientom usługi Autopay, Bank Pekao poszerza ofertę związaną z płaceniem za usługi transportowe. Użytkownicy aplikacji PeoPay będą mieli dostęp do biletów komunikacji miejskiej, a także wygodnego parkowania – bez szukania parkomatu, biletomatu i drobnych.

Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udostępnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwiązań. Dzięki współpracy ze SkyCash możemy oferować naszym klientom szeroki zakres usług finansowych i niefinansowych dostępnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowaliśmy się na sprawdzone narzędzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynku – powiedział Bartosz Zborowski Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Polacy masowo korzystają z usług cyfrowych i są otwarci na innowacje. Jak wynika z badania Deloitte, więcej niż połowa rodaków chciałaby za pośrednictwem bankowości internetowej móc korzystać z usług dodatkowych i np. zapłacić za parking czy kupić bilety komunikacji miejskiej. Ponad 50 proc. badanych chciałoby takie usługi mieć w swoim banku. Właśnie w odpowiedzi na te oczekiwania Bank Pekao nawiązał współpracę ze SkyCash.

SkyCash od wielu lat rozwija swoje usługi i zbudował pozycję lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao S.A. jest owocem decyzji o udostępnieniu usług SkyCash dla zewnętrznych podmiotów. Klienci Banku Pekao S.A. jako pierwsi skorzystają z nowego otwartego systemu dającego dostęp do największej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiej – powiedział Jarosław Mazek, Prezes Zarządu SkyCash Poland S.A.

Już niebawem użytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizują zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe opłaty za parkowanie w strefach płatnego parkowania i parkingach. Klienci banku będą mogli także przedłużyć parkowanie w dowolnym momencie, nie wracając do samochodu, a korzystając z funkcji start-stop zapłacą jedynie za faktyczny czas postoju. Dzięki temu, zyskają pełną kontrolę nad wydatkami oraz czasem, który chcą przeznaczyć na postój. Udostępnienie możliwości opłacenia parkingu bezpośrednio w aplikacji, to obok oszczędności czasu i pieniędzy także dodatkowe bezpieczeństwo, które jest szczególnie istotne w czasie pandemii. Użytkownik nie ma żadnej styczności z parkometrem czy biletomatem – za wszystko może zapłacić bezgotówkowo.

Udostępnienie usługi jest planowane w III kwartale br. wraz z premierą nowej wersji aplikacji PeoPay.

Do
góry