20 lat Poczty Interia. Firma świętuje okrągłą rocznicę

0

poczta interia

Internet i usługi internetowe rozwijają się w błyskawicznym tempie — także w Polsce. Już dwie dekady temu polskie firmy zaczęły dostrzegać ogromny trwającej właśnie rewolucji. Jedną z nich jest Interia, która dziś świętuje okrągłą, 20. rocznicę powstania strony poczta.fm, która stała się jedną z najważniejszych usług dostarczających usług poczty elektronicznej na terenie Polski.

20 lat temu, 18 października 1999 roku, na kilka miesięcy przed uruchomieniem portalu Interia, w polskiej Sieci pojawiła się strona poczta.fm. Dzięki niej każdy zainteresowany mógł założyć swoją własną skrzynkę pocztową, w tej właśnie domenie. Jak podaje firma, w chwili obecnej jest ok. 3 milionów aktywnych kont mailowych.

Skrzynka jest dziś niewątpliwie naszym prywatnym centrum zarządzania. Pocztę elektroniczną wykorzystujemy już nie tylko jako środek komunikacji online, ale także jako naszą internetową tożsamość. Na skrzynkę dostajemy rachunki, potwierdzenia i bilety. To dzięki mailom uzyskujemy dostępy do innych usług, a także personalizowane newslettery i oferty specjalne, a od niedawna także e-recepty. Tym bardziej cieszymy się, że ufa nam tak wielu użytkowników. Miliony kont, to jednak również ogromna odpowiedzialność za dane naszych userów. Dlatego nieustannie rozwijamy naszą usługę i robimy wszystko, by była jeszcze bezpieczniejsza, szybsza i wygodniejsza.

— mówi Małgorzata Koperek, Kierownik Poczty interia.pl

poczta interia

Interia świętuje 20. rocznicę powstania poczta.fm

Nie da się ukryć, że skrzynka pocztowa to jedna z podstawowych form kontaktu w dzisiejszej rzeczywistości. Każdy ma do niej dostęp, a jej obsługa nie wymaga skomplikowanych czynności. Przydaje się w biznesie, jak i prywatnej korespondencji. A najlepiej korzysta się z niej z poziomu smartfona, z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.

To znak czasów, dlatego musimy być tam, gdzie nasi użytkownicy, a to oznacza urządzenia mobilne. Jako pierwsi w Polsce, kilka lat temu udostępniliśmy własną aplikacje na systemy Android i iOS, z których łącznie korzysta już ponad 30% użytkowników. Od zeszłego roku bardzo intensywnie rozwijamy wersję dla firm, a w tym roku uruchomiliśmy płatności za domowe rachunki bezpośrednio z poziomu webmaila. Kolejne nowości przed nami.

— mówi Jakub Cel, manager w Dziale Komunikacji Interii.

Według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. z strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18 mln użytkowników (RU) i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 13 mln użytkowników i 728 mln odsłon.

źródło: informacje prasowe

Do
góry