Viking Mobile wprowadza do swojej oferty subskrypcję „Chill On”

0

Dopiero co pisałem o „wojnie na subskrypcje” przy okazji usunięcia audycji BBC z aplikacji Google Podcasts, a już na horyzoncie pojawia się kolejna usługa za którą zapłacimy z pomocą karty kredytowej podpiętej pod konto. Tym razem jednak nie chodzi o VOD, streamingi, czy podcasty. Subskrypcję Chill On wprowadził właśnie do swojej oferty Mobile Viking. Jeśli szukacie czegoś pośredniego pomiędzy abonamentem, a telefonem na kartę, polecam sprawdzić nową ofertę wirtualnego operatora telefonii komórkowej.

„Chill ON” ma łączyć wygodę i pewność działania usługi znaną z tradycyjnego abonamentu oraz gwarancję ceny i brak zobowiązań charakterystyczne dla ofert typu pre-paid. Nowa propozycja Mobile Vikings jest skierowana do osób, które oczekują od operatorów komórkowych prostych rozwiązań gwarantujących minimum formalności. Dzięki nowej usłudze klienci nie będą musieli podpisywać umów, ani pamiętać o comiesięcznym opłacaniu rachunków za telefon.

Aby skorzystać z oferty „Chill ON” wystarczy w kilku krokach aktywować subskrypcję. Użytkownik rejestruje konto, generuje nowy numer telefonu lub przenosi dotychczasowy, podpina swoją kartę płatniczą i na koniec zamawia kartę SIM, którą dostarcza kurier.

Ile kosztuje „Chill ON”?

Oferta „Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za którą przyjdzie nam zapłacić 25 złotych. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Co więcej,  na start otrzymujemy bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z usług ma ułatwić inteligentny portfel, czyli narzędzie pozwalające z poziomu smartfona zarządzać naszymi funduszami przeznaczonymi na rozmowy, smsy i internet.

Udostępnienie prostej i wygodnej oferty opartej na subskrypcji idealnie wpisuje się w unikalny model biznesowy Mobile Vikings, który zakłada wdrażanie innowacyjnych produktów i wyznaczanie trendów na rynku telekomunikacyjnym. Wierzę, że nowa oferta przypadnie do gustu nowym jak i obecnym Vikingom, którzy cenią sobie wygodę i niezależność, a jednocześnie oczekują wysokiej jakości usług. – Paweł Skaba, CMO Mobile Vikings

W „Chill ON” klient sam zdecyduje jak długo chce korzystać z subskrypcji. W dowolnym momencie może zrezygnować z usługi bez okresu wypowiedzenia i dodatkowych opłat. Nie trzeba również pamiętać o zasilaniu konta ani opłacaniu rachunków, bo dzięki karcie płatniczej wszystko odbywa się automatycznie. Do zarządzania kontem posłuży nam aplikacja mobilna VikingApp dostępna na smartfony z systemami iOS oraz Android.

Do
góry