W pół roku Żabka zdobyła 1,7 mln użytkowników aplikacji mobilnej!

0

Żabka zorganizowała niedawno coroczną konferencję prasową na której poinformowała o swoich sukcesach i planach na przyszły rok. Nie zabrakło na niej informacji o nowoczesnych sklepach w formacie Galaxy, ale największe osiągnięcie ostatnich miesięcy dotyczy czegoś zupełnie innego. Polacy pokochali aplikację żappka, która zadebiutowała na rynku pół roku temu. W ciągu sześciu miesięcy zdobyła ona 1,7 miliona użytkowników!

Programy lojalnościowe dostały drugie życie dzięki aplikacjom mobilnym, które zastąpiły plastikowe karty. Żabka, podobnie jak Lidl, Rossmann, czy Polomarket również zainwestowała w takie rozwiązanie. Aplikacja żappka zadebiutowała pod koniec lutego i bardzo szybko zaskarbiła sobie sympatię osób, które robią zakupy w sklepach oznaczonych logo z uśmiechniętym zielonym płazem. 1,7 miliona użytkowników zdobytych w pół roku to imponujący wynik. Żabka nie chce jednak zwalniać tempa – czas pokaże, czy 3 miliony osób korzystających z aplikacji to wynik, który uda się dowieźć na pierwsze urodziny żappki.

Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6000 placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie roku 2020 wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo. – Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

Warto przypomnieć, że w ubiegłym miesiącu żappka doczekała się dwóch nowych funkcji:

Historia żappsów – sekcja w której możemy sprawdzić jak wyglądała historia punktów, które zdobyliśmy w ramach programu lojalnościowego. Oprócz wskaźnika „dostępne żappsy”, który powie nam jak wygląda nasz aktualny „stan konta” możemy również sprawdzić ile punktów zdobyliśmy od początku naszej aktywności w ramach aplikacji oraz za co były one przydzielane w przeszłości. Nowa sekcja umożliwi również sprawdzenie informacji o tym, na co wydawaliśmy żappsy.

Widget kodu kreskowego –  podręczny kod kreskowy umożliwiający szybkie wyświetlenie go w sklepie.

Aplikacją zappka dostępna jest za darmo w sklepach App Store i Google Play.

Do
góry